Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1793

1051
Autor:Rowe, David C.
Naslov:Sibling delinquency and the family environment : shared and unshared influences
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 66-67: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12334

1052
Naslov:Childhood experience and the onest of menarche : a test of a sociobiological model
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 56-58: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12333

1053
Autor:Newcombe, Nora
Naslov:A longitudinal study of predictors of spatial ability in adolescent females
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 45-46: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12332

1054
Autor:Andersson, Bengt-Erik
Naslov:Effects of day-care on cognitive and socioemotiinal competence of thirteen-year-old swedish schoolchildren
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 35-36: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12331

1055
Autor:Scarr, Sandra
Naslov:Developmental theories for the 1990s : develompent and individual differences
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 17-19: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12330

1056
Autor:Fuson, Karen C.
Naslov:Korean children's understanding of multidigit addition and subtaction
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 505-506: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12329

1057
Autor:O'Neill, Daniela K.
Naslov:Young children's understanding of the role that sensory experiences play in knowledge aquisition
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 489-490: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12328

1058
Autor:Schneider, Wolfgang
Naslov:Expertise, aptitude, and strategies remembering
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 472-473: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12327

1059
Autor:Howes, Carollee
Naslov:Thresholds of quality : implications for the social developmnet of child center-based child care
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 459-460: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12326

1060
Autor:Grenberger, Ellen
Naslov:Maternal employment and perceptions of young children : Bronfenbrenner et al. Revisited
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 447-448: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12325

1061
Autor:Kahn, Jr., Peter H.
Naslov:Children's obligatory and discretionary moral judgments
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 428-430: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12324

1062
Autor:Heyman, Gail D.
Naslov:Young children's vulnerability to self-blame and helplessness : relationshio to beliefs about goodness
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 414-415: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12323

1063
Naslov:Contemporaneous and longitudinal associations of sibling conflict with family discussions assessments and family dicussions about siling problem
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 399-400: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12322

1064
Autor:Covell, Katherine
Naslov:Children's beliefs about strategies to reduce parental anger
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 389-390: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12321

1065
Autor:Underwood, Marion K.
Naslov:Display rules for anger and aggression i school-age children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 379-380: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12320

1066
Autor:Cassidy, Jude
Naslov:Loneliness and peer relations in young children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 363-365: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12319

1067
Autor:Brown, Jane R.
Naslov:Talk with your mother or your sibling? : developental changes i early family conversations about feelings
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 348-349: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12318

1068
Autor:Kochanska, Grazyna
Naslov:Inhibition in toddlerhood and the dynamic of the child's interacion with an unfamiliar peer at afe five
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 334-335: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12317

1069
Autor:Cole, Pamela M.
Naslov:Emotion displays no two-year-olds during mishaps
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 323-324: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12316

1070
Autor:Millar, W. S.
Naslov:The influence of perinatal risk status on contigency learning in six- to thirteen-month-old infants
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 312-313: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12315

1071
Naslov:The stressfulness of separation among nine-month-old infants : effects of social context variables and infant temperament
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 302-303: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12314

1072
Naslov:Asymmetric action in the human newborn : sex differences in patterns of organization
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 288-289: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12313

1073
Naslov:Infant auditory temporal acuity : gap detection
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 271-272: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12312

1074
Autor:Shields, Pamela J.
Naslov:Long-term memory of context-specific category information at six months
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 257-259: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12311

1075
Autor:Pipp, Sandra
Naslov:The relatioin between attachemnt and knowledge of self and mother in one- to therr-year-old infants
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 749-750: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12310

1076
Naslov:Frontal lobe activity and affective behavior of infants of mothers with depressive symptoms
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 736-737: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12309

1077
Naslov:Visual expectation and dimension of infant information processing
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 722-724: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12308

1078
Autor:Willats, John
Naslov:The representation of extendedness in children's drwings of sticks and discs
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 709-710: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12307

1079
Autor:Farrar, Michael Jeffrey
Naslov:Knowledge, concepts, and interferences in childhood
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 690-691: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12306

1080
Naslov:The teacher's role in facilitating memory and study strategy development in the elementary school classroom
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 670-672: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12305

1081
Autor:Robinson, E. J.
Naslov:Children's interpretation of messages from a speaker with false belief
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 651-652: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12304

1082
Autor:Lewis, Michael
Naslov:Differnces in shame and price as a function of children's gender and task difficulty
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 637-638: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12303

1083
Autor:Yee, Mia D.
Naslov:Self-evaluations and intergroup attitudes in children aged three to nine
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 628-629: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12302

1084
Naslov:Family-peer connections : the roles of emotional expressiveness within the family and children's understanding of emotions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 616-618: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12301

1085
Naslov:The relations of maternal practice and characheristics to children's vicarious emotional response
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 600-602: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12300

1086
Autor:Kelley, Michelle L.
Naslov:Determinants of disciplinary practices in low-income black mothers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 580-582: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12299

1087
Autor:Grych, John H.
Naslov:Assessing marital coonflict from the child's perspective : the children's perception of interparental conflict scale
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 571-572: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12298

1088
Naslov:A prospective study of life stress, social support, and adaptation in early adolescence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 555-557: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12297

1089
Naslov:A family process model of economic hardship and adjusment of early adolescent boys
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 540-541: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12296

1090
Autor:Goduka, Ivy N.
Naslov:A comparative study of black south african children from three different contexts
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 524-525: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12295

1091
Naslov:Measuring bilingual children's receptive vocabularies
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1019-1020: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12294

1092
Autor:Bowey, Judith A.
Naslov:A reading-level design study of phonological skills underlying fourth-grade children's word reading difficulties
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1009-1011: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12293

1093
Autor:Lucariello, Joan
Naslov:Taxonomic knowledge : What kind and when?
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 997-998: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12292

1094
Naslov:Young children's understanding of different types of beliefs
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 975-977: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12291

1095
Autor:Springer, Ken
Naslov:Children's awereness of the biological implications of kindship
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 958-959: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12290

1096
Autor:Vandell, Deborah Lowe
Naslov:Effects of early and recent maternal employment on children from low-Income families
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 948-949: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12289

1097
Autor:Landdau, Steven
Naslov:Visual attention to and comprehension of television in attention-deficit hyperactivity disorderd and normal boys
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 936-937: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12288

1098
Autor:Arsenio, William F.
Naslov:Victimizers and their victims
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 926-927: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12287

1099
Autor:Al Awad, Ahmed M. El Hassan
Naslov:Childhood problems in a sudanese city : a comparison of extended and nuclear families
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 913-914: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12286

1100
Naslov:Heterogeneity among peer-rejected boys : subtypes and stabilities
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 904-905: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12285

1101
Naslov:Maternal and paternal disciplinary styles : relations with preschoolers' playground behavioral orientations an peer status
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 889-892: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12284

1102
Autor:Howes, Carollee
Naslov:Children's relationships with caregivers : mothers and child care teachers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 877-878: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12283

1103
Naslov:The relative effects of maternal and child problems on the quality of attachment : a meta-analysis of attachment in clinical samples
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 855-858: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12282

1104
Autor:Harwood, Robin L.
Naslov:Uhe influence of culturally derived values on anglo and puerto rican mothers' perceptions of attachment behavior
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 838-839: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12281

1105
Naslov:Maternal responsiveness to infants in three societes : the United States, France, an Japan
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 818-821: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12280

1106
Naslov:Responses to the negative emotions of others by acustic, mentally reterded, and normal children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 806-807: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12279

1107
Autor:Soken, Nelson H
Naslov:Intermodal perception of happy and angry expressive behaviors by seven-month-old infants : Nelson H. Soken, Ann D. Pick
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 794-795: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12278

1108
Naslov:Influences of witnessed affect on information processing in children : Daphne Blunt Bugental (et al)
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 784-786: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12277

1109
Autor:MacDonald, Kevin
Naslov:Warmth as a developmental construct : an evolutionary analysis
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 767-773: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12276

1110
Naslov:Support from spouse as mediator and moderator of the disruptive influence of economic strain of parenting
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1299-1303: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12275

1111
Naslov:Impact of parenting practice on adolescent achivement : authoritative parenting, school involvement, and encouragement to succeed
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1279-1281: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12274

1112
Autor:Miller, Scott A.
Naslov:Beliefs about children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1265: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12273

1113
Autor:Bussey, Kay
Naslov:Self-regulatory menchanism governing gender development
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1249-1250: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12272

1114
Autor:Asendorpf, Jens B.
Naslov:Children's moral motive strenght and temperamental inhibition reduce their immoral behavior in real moral conflicts
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1234-1235: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12271

1115
Autor:Volling, Brenda L.
Naslov:The contribution of mother-child and father-child relationships to the quality of sibling interaction : alongitudinal study
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1221-1222: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12270

1116
Autor:Beckwith, Leila
Naslov:Preterm children at early adolescence and continuity and discontinuity in marenal responsiveness form infancy
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1207-1208: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12269

1117
Autor:Bard, Kim A.
Naslov:Intentional behavior and intentional communication in young free-ranging orangutans
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1195-1197: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12268

1118
Autor:Masataka, Nobuo
Naslov:Early ontogeny of vocal behavior of japanese infants in response to meternal speech
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1184-1185: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12267

1119
Autor:Skouteris, H.
Naslov:Integration of sequential information for shape perception by infants : a developmental study
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1175-1176: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12266

1120
Autor:Bell, Martha Ann
Naslov:The relations between frontal brain electrical activity and cognitive development during infancy
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1161-1163: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12265

1121
Autor:Bell, Martha Ann
Naslov:The relations between frontal brain electrical activity and cognitive development during infancy
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1161-1163: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12264

1122
Autor:Rose, Susan A.
Naslov:Infant information processing inrelation to six-year cognitivce outcomes
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1139-1141: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12263

1123
Autor:Stockman, Ida J.
Naslov:Lexical elaboratin in children's locative action expressions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1124-1125: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12262

1124
Autor:Gropnik, Alison
Naslov:Categorization and naming
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1102-1103: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12261

1125
Naslov:The development of category-based induction
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1089-1090: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12260

1126
Autor:Tinsley, Barbara J.
Naslov:Multiple influences on the acquisition and socialization of children's health attitudes and behavior : an integrative revierw
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1063-1069: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12259

1127
Autor:Patterson, Charlotte J.
Naslov:Children of lesbian and gay parents
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1039-1042: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12258

1128
Autor:Kalish, Charles W.
Naslov:On wooden pillow : multiple clasification and children's category-based inductions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1556-1557: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12257

1129
Autor:Stack, Dale M.
Naslov:Adult tacticle stimulation during face-to-face interactions modulates five-month-olds' affect an attention
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1534-1535: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12256

1130
Autor:Kisilevsky, Barbara S.
Naslov:Maturation of human fetal response to vibroacoustic stimulation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1507-1508: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12255

1131
Naslov:Reliability and validity ob behavior problem checklist as measures of stabile traits in low birth weight, premature preschoolers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1493-1496: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12254

1132
Autor:Dozier, Mary
Naslov:Psychophysiology in attachment interviews : converging evidence for deactivating strategies
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1479-1480: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12253

1133
Autor:Calkins, Susan D.
Naslov:The relations among infant temperament, secutity of attachment, and behavioral inhibition at twenty-four months
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1470-1472: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12252

1134
Naslov:Temperament, emotion, and cognition at fourteen months : the MacArthur longitudinal twin study
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1453-1455: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12251

1135
Autor:Hayes, Donald S.
Naslov:Young children and television
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1435-1436: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12250

1136
Naslov:Children's relationships with maternal grandparents : a longitudinal study of family structure and pubertal status effects
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1420-1422: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12249

1137
Naslov:The cross-ethnic equivalence of parenting and family interaction measures among hispanic and anglo-american families
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1402-1403: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12248

1138
Autor:Wagner, Barry M.
Naslov:Beyond beliefs : parent and child behaviors and children's percived academic competence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1389-1391: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12247

1139
Autor:Bigler, Rebecca
Naslov:Processes and consequences of peer collaboration : a Vygotskian analysis
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1377-1379: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12246

1140
Autor:Bigler, Rebecca
Naslov:Cognitive mechanisms in children's gender stereotyping
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1362-1363: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12245

1141
Autor:Chen, Xinyin
Naslov:The coordination of conflicting social goals : differnces between rejected andf nonrejected boys
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1350: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12244

1142
Autor:Chen, Xinyin
Naslov:Social reputation and peer relationships in chinese canadian children : a cross-cultural study
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1342-1343: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12243

1143
Naslov:Some consequences of early harsh discipline : child aggression and a maladaptive social information processing style
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1334-1335: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12242

1144
Naslov:Social informantion processing in aggresive and depressed children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1316-1320: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12241

1145
Autor:Younger, Barbara
Naslov:Understanding category members as "the same sort of thing" : explicit categorization in ten-month infants
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 319-320: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12240

1146
Autor:Yonas, Albert
Naslov:Parciving the affordance of contact in four and five-month-old infants
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 308: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12239

1147
Autor:Bauer, Patricia
Naslov:Memory for gender-consistent and gender-inconsistent event sequences by twenty-five-month-old children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 295-297: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12238

1148
Naslov:Age differences in understanding of disease causality : AIDS, colds, and cancer
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 283-284: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12237

1149
Autor:Fagot, Beverly I.
Naslov:Pareting during the second year : effects of children's age, sex, and attachment classification
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 270-271: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12236

1150
Autor:Flanagan, Constance A.
Naslov:Changes in parents' work status and adolescents' adjustmnet at school
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 256-257: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12235

1151
Naslov:Attachment and emotion regulation during mother-teen problem solving : a control theory analysis
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 243-245: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12234

1152
Autor:Grych, John H.
Naslov:Children's appraisals of marital conflict
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 229-230: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12233

1153
Autor:Smetana, Judith G.
Naslov:Preschool children's judgments about hypothetical and actual transgressions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 213-214: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12232

1154
Naslov:Children's cconcordante emotions and cognitions in response to observed emotions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 200-201: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11491

1155
Naslov:The effects of physical abuse on children's socila relationships
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 184-187: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11490

1156
Naslov:Sibling differenes in divorced families
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 167-168: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11489

1157
Autor:Bierman, Karen Linn
Naslov:Characteristics of aggressive-rejected, aggressive (nonrejected), and rejected (nonaggressive) boys
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 149-151: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11313

1158
Autor:Hudley, Cynthia
Naslov:An attribution intervention to reduce peer-directed aggresion amog african-american boys
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 137-138: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11309

1159
Naslov:Predictors of behavior problems in three-year-old sons of alcoholics : early evidence for the onset of risk
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 121-123: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11307

1160
Naslov:Parent reports of behavioral and emotional problems among children in Kenya, Thailand, and the United States
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 108-109: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11306

1161
Naslov:Stability of intelligence from preschool to adolescence : the influence of social and family risk factor
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 96-97: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11304

1162
Autor:McCall, Robert B.
Naslov:A meta-analysi of infant habituation and recognition memory performance as predictor of later IQ
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 77-79: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11302

1163
Autor:Okagaki, Lynn
Naslov:Parental belifes and children's school performance
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 54-56: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11300

1164
Autor:Fablo, Toni
Naslov:The academic, personality, and physical outcomes of only children in China
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 34-35: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11298

1165
Autor:Spangler, Gottfried
Naslov:Origin and truth : young children's understanding of imaginary mental representation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 16-17: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11295

1166
Autor:Spangler, Gottfried
Naslov:Behavioral organization in newborns and its relation to adrenocortical and cardiac activity
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 631-633: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11293

1167
Autor:Isabella, Russell A.
Naslov:Orgins of attachmnet : maternal interactive behavior across the first year
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 618-621: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11291

1168
Naslov:Relation of rearing enviromnet to adaptive behavior of egyptian toddlers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 602-604: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11288

1169
Autor:Lyons-Ruth, Karlen
Naslov:Disorganized infant attachmnet clasification and maternal psychosocial problems as presictors of hostile-aggressive behavior in the preschool classroom
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 583-585: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11286

1170
Autor:Berk, Laura E.
Naslov:Private speech of learning disabled and normally achieving children in classroom academic and laboratory context
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 569-571: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11283

1171
Autor:Benenson, Joyce F.
Naslov:Greater preference among females then males for dyadic interaction in early childhood
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 554-555: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11281

1172
Autor:Butler, Ruth
Naslov:Age and socialization effects on the development of social comparasion motives and normative ability assesmnet in Kibbutz and urban children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 542-543: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11280

1173
Naslov:Social and emotional competence in children of depressived mothers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 528-531: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11277

1174
Autor:Ballard, Mary E.
Naslov:Emotional and cardiovascular response to adults' angry behavior and to challenging task in children of hypertensive and normotensive parents
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 513-515: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11276

1175
Autor:Lamborn, Susie D.
Naslov:Emotional authonomy redux : revisiting ryan and lynch
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 498-499: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11273

1176
Naslov:Parenting practices and peer group affiliation in adolescence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 480-482: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11271

1177
Naslov:The sifnificance of gender boundaries in presdolescene : contemporary correlates and antecedents of boundary violation and maintence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 466: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11270

1178
Naslov:Conflict and friendship relations in middle childhood : behavior claose-field situation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 453-454: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11268

1179
Autor:Azmitia, Margarita
Naslov:Why siblings are important agents of cognitive development : a comparasion of siblings and peers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 443-444: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11266

1180
Naslov:Effective action by infants to contacr objects by reaching and learning
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 429: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11264

1181
Autor:Fabricius, William V.
Naslov:Two roads diverged
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 414: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11262

1182
Autor:Falvell, John H.
Naslov:Children's understanding of the stream of consciousess
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 397-398: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11260

1183
Autor:Lillard, Angeline S.
Naslov:Young children's conceptualization of pretense
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 383-386: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11258

1184
Autor:Lillard, Angeline S.
Naslov:Pretend play skills and the child's theory of mind
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 367-371: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11254

1185
Autor:Kochanska, Grazyna
Naslov:Toward a synthesis of parental socialization and child temperament in early devepment of conscience
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 341-347: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11247

1186
Autor:Peterson, Lizette
Naslov:Judgments regarding appropriate child supervision to prevent injury : the role of enviromnetal risk and child age
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 949-950: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11246

1187
Autor:Wainryb, Cecelia
Naslov:The application of moral judgmnets to other cultures : relativism and universality
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 932-933: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11243

1188
Autor:Robinson, Richard W.
Naslov:A longitudinal study of consistency and change in self-esteem for early adolescence to early adulthood
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 921-923: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11242

1189
Autor:de Waal, Frans B. M.
Naslov:Modification of reconcilation behavior trough social experience : an experimnet with two macaque species
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 907-908: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11239

1190
Autor:Hymel, Shelly
Naslov:Aggressive versus withdrawn unpopular children : variations in peer and self-perceptions in miltiple domanis
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 894-896: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11237

1191
Autor:Erdley, Cynthia A.
Naslov:Children's implicit personality theories as predictors of their social judgmnets
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 877-878: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11234

1192
Autor:Bailey, Donald B., Jr.
Naslov:Age and peers and early childhood development
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 862: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11231

1193
Naslov:Age and gender differences in children's self- and task perceptions during elementary school
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 845-847: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11229

1194
Autor:Baydar, Nazli
Naslov:Early warning signs of functionaly illiteracy : predictors in childhood and adolesacence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 827-829: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11227

1195
Autor:Alexander, Karl L.
Naslov:First-grade classroom behavior : its short- and long-term consequences for school pereformance
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 813-814: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11225

1196
Autor:Lyon, Thomas D.
Naslov:Young children's uderstanding of forgetting over time
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 799-800: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11222

1197
Autor:Stauder, Johannes E. A.
Naslov:Scalp topography of event-related brain potentials and cognitive transition during childhood
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 787-788: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11220

1198
Autor:Spiker, Donna
Naslov:Enhancing maternal interactive behavior and child social competence in low birth weight, premature infants
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 765-768: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11217

1199
Naslov:Enhancing the development of low-birthweight, premature infants : changes in cognition and behavior over the first three years
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 749-753: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11213

1200
Autor:Boyatzis, Chris J.
Naslov:Preschool children's symbolic representation of objects trough gesture
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 735: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:11211

Upit: UncontrolledTerms_swish=(child development )

login